Матеріали презентацій з Міжнародного інформаційного тижня програми Еразмус+ в Україні (6-10 .11.2017)
Ð 6 по 10 лиÑÑопада 2017 Ñ. Ñ Ð¼. ÐиÑÐ²Ñ Ð²ÑдбÑвÑÑ ÐÑжнаÑодний ÐнÑоÑмаÑÑйний ÑÐ¸Ð¶Ð´ÐµÐ½Ñ ÐÑогÑами ÐС ÐÑазмÑÑ+, Ñо обâÑднав пÑедÑÑавникÑв закладÑв виÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи з ÑÑзниÑ
ÑегÑонÑв УкÑаÑни. ÐÑганÑзаÑоÑами заÑ
одÑв Ñ ÑамкаÑ
ÐнÑоÑмаÑÑйного ÑÐ¸Ð¶Ð½Ñ ÐÑогÑами ÐÑазмÑÑ+ виÑÑÑпили ÐаÑÑоналÑний ÐÑазмÑÑ+ оÑÑÑ Ð² УкÑаÑÐ½Ñ ÑпÑлÑно з ÐÑедÑÑавниÑÑвом ÐвÑопейÑÑкого СоÑÐ·Ñ Ð² УкÑаÑнÑ, ÐиконавÑим агенÑÑÑвом з пиÑÐ°Ð½Ñ Ð¾ÑвÑÑи, аÑдÑовÑзÑалÑниÑ
заÑобÑв Ñ ÐºÑлÑÑÑÑи (ÐÐСÐÐ), ÐÑнÑÑÑеÑÑÑвом оÑвÑÑи Ñ Ð½Ð°Ñки УкÑаÑни Ñ ÑÑÑнÑй ÑпÑвпÑаÑÑ Ð· ÐаÑÑоналÑними агенÑÑÑвами ÐÑазмÑÑ+ (ÐÑмеÑÑина, СполÑÑене ÐоÑолÑвÑÑво), ÐаÑÑоналÑним ÐÑазмÑÑ+ оÑÑÑом Ñ ÐазаÑ
ÑÑÐ°Ð½Ñ Ñа закладами виÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи â ÐиÑвÑÑким наÑÑоналÑним лÑнгвÑÑÑиÑним ÑнÑвеÑÑиÑеÑом, УнÑвеÑÑиÑеÑом «ÐÐ Ðл, ÐиÑвÑÑким наÑÑоналÑним ÑнÑвеÑÑиÑеÑом ÑÐ¼ÐµÐ½Ñ Ð¢Ð°ÑаÑа ШевÑенка, ÐиÑвÑÑким ÑнÑвеÑÑиÑеÑом ÑÐ¼ÐµÐ½Ñ ÐоÑиÑа ÐÑÑнÑенка, ÐаÑÑоналÑним ÑÑанÑпоÑÑним ÑнÑвеÑÑиÑеÑом.
У заÑ
одаÑ
ÐÑжнаÑодного ÐнÑоÑмаÑÑйного ÑÐ¸Ð¶Ð½Ñ ÐÑогÑами ÐÑазмÑÑ+ взÑли ÑÑаÑÑÑ Ð¿Ð¾Ð½Ð°Ð´ 1000 ÑÑаÑникÑв â ÑÑÑденÑÑв, викладаÑÑв, пÑедÑÑавникÑв ÐÐÐ Ñа гÑомадÑÑкиÑ
оÑганÑзаÑÑй з ÑÑзниÑ
мÑÑÑ Ð£ÐºÑаÑни: ÐиÑв, ÐÑла ЦеÑква, ÐнÑпÑо, ÐиÑомиÑ, ÐапоÑÑжжÑ, Ðвано-ФÑанкÑвÑÑк, ÐÑпÑнÑ, ÐамâÑнеÑÑ-ÐодÑлÑÑÑкий, ÐÑивий Ð Ñг, ÐÑганÑÑк, ÐÑÑÑк, ÐÑвÑв, ÐелÑÑополÑ, ÐиколаÑв, ÐÑжин, ÐдеÑа, ÐÑÑÑог, ÐолÑава, СловâÑнÑÑк, СÑми, ТеÑнопÑлÑ, ЧеÑкаÑи, ЧеÑнÑвÑÑ, ЧеÑнÑгÑв, ХаÑкÑв, ХеÑÑон, ШоÑÑка, УманÑ.
ÐÑедÑÑавники ÐÑнÑÑÑеÑÑÑва оÑвÑÑи Ñ Ð½Ð°Ñки УкÑаÑни Ñк головного бенеÑÑÑÑаÑÑ ÐÑогÑами ÐÑазмÑÑ+ бÑали акÑÐ¸Ð²Ð½Ñ ÑÑаÑÑÑ Ñ Ð²ÑÑÑ
заÑ
одаÑ
ÐÑжнаÑодного ÐнÑоÑмаÑÑйного ÑÐ¸Ð¶Ð½Ñ ÐÑогÑами ÐÑазмÑÑ+.
ÐеÑÑий заÑÑÑпник ÐÑнÑÑÑÑа оÑвÑÑи Ñ Ð½Ð°Ñки УкÑаÑни ÐÐ¾Ð»Ð¾Ð´Ð¸Ð¼Ð¸Ñ ÐÐÐТУÐÐЦЬ виÑÑÑпив на VI ÐÑжнаÑоднÑй наÑково-пÑакÑиÑнÑй конÑеÑенÑÑÑ Â«ÐолонÑÑкий пÑоÑеÑ: вÑÑдÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ Ñ ÑиÑÑÐµÐ¼Ñ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи УкÑаÑни в конÑекÑÑÑ Ð·Ð°Ð±ÐµÐ·Ð¿ÐµÑÐµÐ½Ð½Ñ ÑкоÑÑÑ» (ТÐÐ Ð·Ð°Ñ Ñд), Ñо вклÑÑала ÐлаÑÑеÑÐ½Ñ ÐÐ°Ð½ÐµÐ»Ñ Ð¿ÑоекÑÑв ТемпÑÑ Ñа ÐÑазмÑÑ+ з пиÑÐ°Ð½Ñ ÑкоÑÑÑ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи, ÑÐºÑ Ð¿ÑедÑÑавили пÑоекÑÐ½Ñ Ð½Ð°Ð¿ÑаÑÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ â Ð¼Ð¾Ð´ÐµÐ»Ñ Ð²Ð½ÑÑÑÑÑнÑого Ñ Ð·Ð¾Ð²Ð½ÑÑнÑого забезпеÑÐµÐ½Ð½Ñ ÑкоÑÑÑ; Ð¼ÐµÑ Ð°Ð½Ñзми ÑамооÑÑнÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ ÐÐÐ Ñа ÑÐ·Ð³Ð¾Ð´Ð¶ÐµÐ½Ð½Ñ Ð¾ÑвÑÑнÑÑ Ð¿ÑогÑам з ÐÐ Ð; СекÑоÑалÑÐ½Ñ ÑÐ°Ð¼ÐºÑ ÐºÐ²Ð°Ð»ÑÑÑкаÑÑÑ Ð´Ð»Ñ ÐаÑк пÑо навколиÑÐ½Ñ ÑеÑедовиÑе; пÑÐ´Ñ Ð¾Ð´Ð¸ до ÑозÑÐ¾Ð±Ð»ÐµÐ½Ð½Ñ Ð¾ÑвÑÑнÑÑ Ð¿ÑогÑам вÑдповÑдно до галÑÐ·ÐµÐ²Ð¸Ñ (ÑекÑоÑалÑÐ½Ð¸Ñ ) Ñамок квалÑÑÑкаÑÑй. Також ÐеÑÑий заÑÑÑпник ÐÑнÑÑÑÑа звеÑнÑв ÑÐ²Ð°Ð³Ñ ÑÑаÑникÑв на Ð½ÐµÐ¾Ð±Ñ ÑднÑÑÑÑ ÑеÑоÑм Ñ Ð²Ð¸ÑÑй оÑвÑÑÑ, пеÑедÑÑÑм Ð·Ð°Ð´Ð»Ñ Ð¿ÑдвиÑÐµÐ½Ð½Ñ ÑкоÑÑÑ Ñа поÑÐ¸Ð»ÐµÐ½Ð½Ñ ÐºÐ¾Ð½ÐºÑÑенÑоздаÑноÑÑÑ Ð²ÑÑÑизнÑÐ½Ð¸Ñ Ð·Ð°ÐºÐ»Ð°Ð´Ñв виÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи. ÐиÑекÑÐ¾Ñ ÐепаÑÑаменÑÑ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи ÐÑнÑÑÑеÑÑÑва Ðлег ШÐÐ ÐÐ, ÐаÑÑоналÑний екÑпеÑÑ Ð· ÑеÑоÑмÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи ÐÑогÑами ÐÑазмÑÑ+, Ð¾Ñ Ð°ÑакÑеÑизÑвав ÑÑан Ñ Ð¿ÐµÑÑпекÑиви ÑозвиÑÐºÑ Ð½Ð°ÑÑоналÑÐ½Ð¾Ñ ÑиÑÑеми виÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи.
Ðа конÑеÑенÑÑÑ Ð²Ð¸ÑÑÑпили ÑвÑопейÑÑÐºÑ ÐµÐºÑпеÑÑи â ÐоÑа СÐÐÐУРСÐÐÐÐÐ, ÐиÑекÑÐ¾Ñ Ð¦ÐµÐ½ÑÑÑ Ð·Ð°Ð±ÐµÐ·Ð¿ÐµÑÐµÐ½Ð½Ñ ÑкоÑÑÑ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи (SKVC) ÐиÑви, екÑпеÑÑ Ð¢ÐÐ ÐÐСÐÐ, Член пÑавлÑÐ½Ð½Ñ ÐвÑопейÑÑÐºÐ¾Ñ Ð°ÑоÑÑаÑÑÑ Ñз забезпеÑÐµÐ½Ð½Ñ ÑкоÑÑÑ Ñ Ð²Ð¸ÑÑй оÑвÑÑÑ (ENQA) Ñа ÐеÑÐµÐ¶Ñ Ð°Ð³ÐµÐ½ÑÑÑв Ñз забезпеÑÐµÐ½Ð½Ñ ÑкоÑÑÑ Ñ Ð²Ð¸ÑÑй оÑвÑÑÑ Ð¦ÐµÐ½ÑÑалÑÐ½Ð¾Ñ Ñа Ð¡Ñ ÑÐ´Ð½Ð¾Ñ ÐвÑопи (CEENQA), з пÑезенÑаÑÑÑÑ Ñодо вÑÑдÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ Ñ Ð²Ð¸ÑÑй оÑвÑÑÑ Ð² конÑекÑÑÑ Ð·Ð°Ð±ÐµÐ·Ð¿ÐµÑÐµÐ½Ð½Ñ ÑкоÑÑÑ, Ñа ÐÑÑз ÐÐÐСÐÐÐ, екÑпеÑÑ ÐкадемÑÑ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи, Ðелика ÐÑиÑанÑÑ, Ñка окÑеÑлила ÑÐ¾Ð»Ñ Ð²Ð¸ÐºÐ»Ð°Ð´Ð°Ð½Ð½Ñ Ñ Ð½Ð°Ð²ÑÐ°Ð½Ð½Ñ Ð² конÑекÑÑÑ Ð·Ð°Ð±ÐµÐ·Ð¿ÐµÑÐµÐ½Ð½Ñ ÑкоÑÑÑ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи.
Ðолова ÐÑедÑÑавниÑÑва ÐвÑопейÑÑкого СоÑÐ·Ñ Ð² УкÑаÑнÑ, ÐоÑол пан Ð¥Ñг ÐÐÐÐÐÐ ÐÐÐРвзÑв ÑÑаÑÑÑ Ñ ÑемÑнаÑÑ Ð´Ð»Ñ Ð¿ÐµÑеможÑÑв конкÑÑÑÑ ÐÑазмÑÑ+ 2017 Ñ. ÐÑн вÑдзнаÑив Ð²Ð°Ð¶Ð»Ð¸Ð²Ñ Ð¼ÑÑÑÑ ÐÑогÑами ÐÑазмÑÑ+ з ÑозвиÑÐºÑ ÐвÑопейÑÑкого пÑоÑÑоÑÑ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи на оÑÐ½Ð¾Ð²Ñ Ð¿Ð¾ÐºÑаÑÐµÐ½Ð½Ñ ÑкоÑÑÑ Ñа вÑÑÑив вÑÐ´Ð·Ð½Ð°ÐºÑ ÐаÑÑнеÑа ÐÑогÑами ÐÑазмÑÑ+ ÐÑикаÑпаÑÑÑÐºÐ¾Ð¼Ñ Ð½Ð°ÑÑоналÑного ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑ ÑÐ¼ÐµÐ½Ñ ÐаÑÐ¸Ð»Ñ Ð¡ÑеÑаника Ñк пеÑÑÐ¾Ð¼Ñ ÑкÑаÑнÑÑÐºÐ¾Ð¼Ñ ÐºÐ¾Ð¾ÑдинаÑоÑÑ (гÑанÑÑ Ð¾Ð»Ð´ÐµÑÑ) в ÑÑÑоÑÑÑ Ð¾ÑвÑÑнÑÑ Ð¿ÑогÑам мÑжнаÑÐ¾Ð´Ð½Ð¾Ñ ÑпÑвпÑаÑÑ ÐС в УкÑаÑнÑ. ÐаÑÑÑпник ÐÑнÑÑÑÑа оÑвÑÑи Ñ Ð½Ð°Ñки УкÑаÑни Ðавло Ð¥ÐÐÐÐРпÑдкÑеÑлив, Ñо ÐÑнÑÑÑеÑÑÑво забезпеÑиÑÑ Ð´ÐµÑÐ¶Ð°Ð²Ð½Ñ Ð¿ÑдÑÑÐ¸Ð¼ÐºÑ ÑкÑаÑнÑÑÐºÐ¾Ð¼Ñ ÐºÐ¾Ð¾ÑдинаÑоÑÑ Ñа пÑоекÑнÑй ÐºÐ¾Ð¼Ð°Ð½Ð´Ñ Ð· меÑÐ¾Ñ ÑÑпÑÑÐ½Ð¾Ñ ÑеалÑзаÑÑÑ Ð·Ð°Ð²Ð´Ð°Ð½Ñ, Ñо ÑпÑÑÐ¼Ð¾Ð²Ð°Ð½Ñ Ð½Ð° забезпеÑÐµÐ½Ð½Ñ ÑеÑоÑми педагогÑÑÐ½Ð¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи в УкÑаÑнÑ.
ÐеÑÑий Ñадник, кеÑÑвник вÑддÑÐ»Ñ ÐµÐºÐ¾Ð½Ð¾Ð¼ÑÑÐ½Ð¾Ñ ÑпÑвпÑаÑÑ, ÑоÑÑалÑного Ñа ÑегÑоналÑного ÑозвиÑÐºÑ ÐÑедÑÑавниÑÑва ÐС в УкÑаÑÐ½Ñ Ð¿Ð°Ð½Ñ Ð¥Ñана ÐеÑа ÐÐÐÐÐРвиÑÑÑпила пеÑед ÑÑаÑниками ÐÑжнаÑодного ÐнÑоÑмаÑÑйного ÐÐ½Ñ ÐÑогÑами ÐÑазмÑÑ+: РозвиÑок поÑенÑÑÐ°Ð»Ñ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи Ñ Ð¿Ð¾Ð±Ð°Ð¶Ð°Ð»Ð° ÑÑпÑÑ Ñ Ð² пÑдгоÑовÑÑ Ñа ÑеалÑзаÑÑÑ Ð¿ÑоекÑÑв ÐÑазмÑÑ+, Ñо ÑпÑиÑÑимÑÑÑ ÑеÑоÑмÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи в УкÑаÑнÑ. ÐаÑалÑник УпÑавлÑÐ½Ð½Ñ Ð¼ÑжнаÑодного ÑпÑвÑобÑÑниÑÑва Ñа ÑвÑопейÑÑÐºÐ¾Ñ ÑнÑегÑаÑÑÑ ÐÑнÑÑÑеÑÑÑва Ðнна ÐÐÐÐСÐРпÑезенÑÑвала наÑÑоналÑÐ½Ñ Ð¿ÑÑоÑиÑеÑи Ð´Ð»Ñ Ð¿ÑоекÑÑв ÐÑогÑами ÐÑазмÑÑ+, а Ñакож звеÑнÑла ÑÐ²Ð°Ð³Ñ ÑÑаÑникÑв на новаÑÑÑ Ð² пÑÐ´Ñ Ð¾Ð´Ð°Ñ Ð´Ð¾ пÑдÑÑимки пÑоекÑÐ½Ð¸Ñ Ð·Ð°Ñвок вÑд ÐÑнÑÑÑеÑÑÑва.
ÐжÑлÑÑ ÐÐÐ Ð, депаÑÑÐ°Ð¼ÐµÐ½Ñ CBHE ÐÑогÑами ÐÑазмÑÑ+ ÐиконавÑого агенÑÑÑва з пиÑÐ°Ð½Ñ Ð¾ÑвÑÑи, аÑдÑовÑзÑалÑÐ½Ð¸Ñ Ð·Ð°ÑобÑв Ñ ÐºÑлÑÑÑÑи (ÐÐСÐÐ, ÐÑÑÑÑелÑ, ÐелÑгÑÑ), ознайомила ÑÑаÑникÑв з ÑнÑоÑмаÑÑÑ Ñодо мÑжнаÑодного вимÑÑÑ ÐºÐ»ÑÑÐ¾Ð²Ð¸Ñ Ð½Ð°Ð¿ÑÑмÑв ÐÑогÑами ÐÑазмÑÑ+ Ñ ÑÑеÑÑ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи. У пÑезенÑаÑÑÑÑ Ð²Ð¾Ð½Ð° ÑденÑиÑÑкÑвала вимоги до конкÑÑÑÑ Ð·Ð° напÑÑмом РозвиÑок поÑенÑÑÐ°Ð»Ñ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи, пÑедÑÑавила гÑаÑÑк, пÑоÑедÑÑи Ñ ÑÐºÐ»Ð°Ð´Ð¾Ð²Ñ Ð¾ÑÑнÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ Ð¿ÑоекÑÐ½Ð¸Ñ Ð·Ð°Ñвок, надала ÑекомендаÑÑÑ, Ñким Ñином кÑаÑе залÑÑаÑи паÑÑнеÑÑв, планÑваÑи бÑджеÑи пÑоекÑÑв, ÑкладаÑи ÑÑнанÑовий звÑÑ, кÑиÑеÑÑÑ ÑÑпÑÑного паÑÑнеÑÑÑва.
Ðанана СÐÐУÐÐÐÐÐ, УнÑвеÑÑиÑÐµÑ ÐлÑÑ (ÐÑÑзÑÑ), пÑезенÑÑвала пÑакÑиÑÐ½Ñ Ð¿ÑÐ´Ñ Ð¾Ð´Ð¸ до ÑÑпÑÑного ÑÑнанÑового менеджменÑÑ Ð¿ÑоекÑÑв пÑогÑами ÐÑазмÑÑ+ Ñ Ð¿Ñовела ÑÑенÑнг Ð´Ð»Ñ ÑкÑаÑнÑÑÐºÐ¸Ñ Ð²Ð¸ÐºÐ¾Ð½Ð°Ð²ÑÑв пÑоекÑÑв, заÑнований на багаÑоÑÑÑнÑй пÑакÑиÑÑ, зокÑема Ñк ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑ-гÑанÑÑ Ð¾Ð»Ð´ÐµÑа кÑаÑни-паÑÑнеÑа ÐÑогÑами ÐÑазмÑÑ+.
ÐÑезенÑаÑÑÑ Ñодо ÐÑжнаÑÐ¾Ð´Ð½Ð¾Ñ ÐºÑедиÑÐ½Ð¾Ñ Ð¼Ð¾Ð±ÑлÑноÑÑÑ (ICM), клÑÑÐ¾Ð²Ð¸Ñ ÑекомендаÑÑÑ Ð· пÑдгоÑовки пÑоекÑÐ½Ð¸Ñ Ð·Ð°Ñвок, пÑоÑедÑÑ Ñ ÐºÑиÑеÑÑÑв вÑдбоÑÑ Ð¿ÑоекÑÐ½Ð¸Ñ Ð·Ð°Ñвок, докÑменÑÑв Ñа пÑакÑиÑÐ½Ð¸Ñ Ð¿Ð¾ÑÑбникÑв Ð´Ð»Ñ ÑеалÑзаÑÑÑ Ð¿ÑоекÑÑв бÑли Ð½Ð°Ð´Ð°Ð½Ñ ÐакÑÑÐ¾Ñ ÐЬЮÐС, кеÑÑвник ÐÑогÑами ÐÑазмÑÑ+, ÐаÑÑоналÑне агенÑÑÑво ÐеликобÑиÑанÑÑ ÐÑазмÑÑ+, ÐжÑдÑÑ ÐÐÐЬЦ, кеÑÑвник вÑддÑÐ»Ñ Ð¼ÑжнаÑÐ¾Ð´Ð½Ð¸Ñ Ð·Ð²âÑзкÑв, УнÑвеÑÑиÑÐµÑ Ð¿ÑÐ¸ÐºÐ»Ð°Ð´Ð½Ð¸Ñ Ð½Ð°Ñк (ÐÑмеÑÑина), ÐÐ¾Ñ Ð°Ð½Ð½ÐµÑ ÐÐÐÐЬ, ÑпеÑÑалÑÑÑ Ð²ÑддÑÐ»Ñ Ð¼ÑжнаÑÐ¾Ð´Ð½Ð¸Ñ Ð·Ð²âÑзкÑв, ÑнÑвеÑÑиÑÐµÑ ÐааÑÐ»Ð°Ð½Ð´ÐµÑ (ÐÑмеÑÑина), Ð¥Ñаном ÐаÑÐ»Ð¾Ñ ÐаÑÑÑÑ ÐÐÐÐÐÐÐ, генеÑалÑний диÑекÑÐ¾Ñ Ð´ÐµÐ¿Ð°ÑÑаменÑÑ Ð¼ÑжнаÑÐ¾Ð´Ð½Ð¸Ñ Ð·Ð²âÑзкÑв, УнÑвеÑÑиÑÐµÑ ÐадÑÑ (ÐÑпанÑÑ).
ÐÑд ÑÐ°Ñ ÐнÑоÑмаÑÑйного ÐÐ½Ñ Ð· ÑндивÑдÑалÑÐ½Ð¸Ñ Ð¼Ð¾Ð¶Ð»Ð¸Ð²Ð¾ÑÑей в ÑÐ°Ð¼ÐºÐ°Ñ ÐÑогÑами ÐÑазмÑÑ+ Ð´Ð»Ñ ÑÑÑденÑÑв, випÑÑкникÑв, викладаÑÑв Ñа адмÑнÑÑÑÑаÑивного пеÑÑÐ¾Ð½Ð°Ð»Ñ ÐÑÑа Ð ÐÐÐÐ, кооÑдинаÑÐ¾Ñ ÑекÑоÑÑ Ð¾ÑвÑÑи, наÑки, ÑнÑоÑмаÑÑйного ÑÑÑпÑлÑÑÑва, ÐÑедÑÑавниÑÑво ÐС в УкÑаÑнÑ, виÑловила ÑподÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ Ð½Ð° акÑÐ¸Ð²Ð½Ñ ÑÑаÑÑÑ ÑкÑаÑнÑÑÐºÐ¸Ñ ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑв Ñа залÑÑÐµÐ½Ð½Ñ ÑÑÑденÑÑв Ñ Ð²Ð¸ÐºÐ»Ð°Ð´Ð°ÑÑв до пÑоекÑÑв з академÑÑÐ½Ð¾Ñ Ð¼Ð¾Ð±ÑлÑноÑÑÑ Ð·Ð°Ð´Ð»Ñ Ð²Ð¸Ð²ÑÐµÐ½Ð½Ñ Ñ Ð½Ð°Ð±ÑÑÑÑ Ð½Ð¾Ð²Ð¾Ð³Ð¾ доÑвÑдÑ, Ñо ÑпÑиÑÑимÑÑÑ Ð¿ÑдвиÑÐµÐ½Ð½Ñ ÑкоÑÑÑ Ð¾ÑвÑÑи в УкÑаÑнÑ.
Ðо Ð·Ð°Ñ Ð¾Ð´Ñ Ñакож пÑиÑдналиÑÑ ÐлÑга ÐÐÐ ÐШ, ФÑанÑÑзÑкий ÑнÑÑиÑÑÑ Ð² УкÑаÑÐ½Ñ (Institut français d’Ukraine), ÐÑдмила ÐÐÐЦ, ÐÑогÑама академÑÑÐ½Ð¸Ñ Ð¾Ð±Ð¼ÑнÑв з ÐÑмеÑÑÐ¸Ð½Ð¾Ñ (DAAD), ÐаÑÑна ШÐÐ¥ÐÐÐЯÐ, ÐаÑÑоналÑний конÑакÑний пÑÐ½ÐºÑ ÐоÑÐ¸Ð·Ð¾Ð½Ñ 2020 за напÑÑмком «ÐÑогÑами дÑй ÐаÑÑÑ Ð¡ÐºÐ»Ð¾Ð´Ð¾Ð²ÑÑкоÑ-ÐÑÑÑ», Ñа пÑедÑÑавники ÐвÑопейÑÑÐºÐ¾Ñ Ð²Ð¾Ð»Ð¾Ð½ÑеÑÑÑÐºÐ¾Ñ ÑлÑжби ÐÑазмÑÑ+ ÐолодÑжний ÑнÑоÑмаÑÑйний ÑенÑÑ, пÑезенÑÑвавÑи можливоÑÑÑ Ð² ÑÐ°Ð¼ÐºÐ°Ñ Ð¿ÑогÑам Ð´Ð»Ñ ÑÑаÑникÑв Ð·Ð°Ñ Ð¾Ð´Ñв.
ÐÐ°Ð¶Ð»Ð¸Ð²Ð¾Ñ ÑаÑÑÐ¸Ð½Ð¾Ñ Ð·Ð°Ñ Ð¾Ð´Ñ Ð±Ñли пÑезенÑаÑÑÑ Ð²Ð»Ð°Ñного доÑвÑÐ´Ñ Ð²Ñд ÑÑÑденÑÑв, Ñо навÑалиÑÑ Ð² ÐвÑопейÑÑÐºÐ¸Ñ ÑнÑвеÑÑиÑеÑÐ°Ñ Ð·Ð° кÑедиÑÐ½Ð¾Ñ Ð¼Ð¾Ð±ÑлÑнÑÑÑÑ, Ñа вÑд пÑедÑÑавникÑв Erasmus Mundus Students and Alumni Association (EMA).
ЩиÑо дÑкÑÑмо вÑÑм ÑÑаÑникам Ñа ÑпÑвоÑганÑзаÑоÑам за акÑÐ¸Ð²Ð½Ñ ÑобоÑÑ Ð¿ÑоÑÑгом ÐÑжнаÑодного ÐнÑоÑмаÑÑйного ÑÐ¸Ð¶Ð½Ñ ÐÑогÑами ÐÑазмÑÑ+!
ÐапÑоÑÑÑмо вÑÑÑ
долÑÑиÑиÑÑ Ð´Ð¾ наÑого Youtube-ÐºÐ°Ð½Ð°Ð»Ñ Ð´Ð»Ñ Ð¿ÐµÑеглÑÐ´Ñ Ð¾Ð½-лайн ÑÑанÑлÑÑÑй заÑ
одÑв, Ñа пÑиÑднаÑиÑÑ Ð´Ð¾ наÑÐ¾Ñ ÑÑоÑÑнки Ñ Ð¼ÐµÑÐµÐ¶Ñ Ð¤ÐµÐ¹ÑбÑк.
РповагоÑ,
Ðоманда ÐÐРв УкÑаÑнÑ
Ðо ваÑÐ¾Ñ Ñваги коÑиÑÐ½Ñ Ð¼Ð°ÑеÑÑали Ñа поÑÐ¸Ð»Ð°Ð½Ð½Ñ Ð½Ð° ÑеÑÑÑÑи за ÑÑзними напÑÑмами пÑогÑами ÐÑазмÑÑ+:
ÐеÑÑвниÑÑво до пÑогÑами ÐÑазмÑÑ+ 2018 Ñ. англÑйÑÑÐºÐ¾Ñ Ð¼Ð¾Ð²Ð¾Ñ: https://ec.europa.eu/programmes/erasmus-plus/sites/erasmusplus2/files/files/resources/erasmus-plus-programme-guide_en.pdf
пеÑеклад ÑкÑаÑнÑÑÐºÐ¾Ñ Ð¼Ð¾Ð²Ð¾Ñ Ð¿Ð¾Ð¿ÐµÑеднÑÐ¾Ñ Ð²ÐµÑÑÑÑ – 2017
ÐÑо конкÑÑÑи Ñ Ð·Ð°Ð³Ð°Ð»Ñний бÑÐ´Ð¶ÐµÑ – виÑа оÑвÑÑа; ÐолодÑ.
ÐÑо конкÑÑÑи мÑжнаÑодного вимÑÑÑ Ð¿ÑогÑами ÐÑазмÑÑ+ Ð´Ð»Ñ ÑпÑвпÑаÑÑ Ð¾ÑганÑзаÑÑй: оголоÑеннÑ, докÑменÑаÑÑÑ Ñ Ñмови конкÑÑÑÑв: http://erasmusplus.org.ua/novyny/1621-konkursy-erazmus-2018-roku-vidkryto.html
ÐаÑеÑÑали ÐÑжнаÑодного ÑнÑоÑмаÑÑйного ÑÐ¸Ð¶Ð½Ñ ÐÑазмÑÑ+
6.11.2017 (понедÑлок) – ÐÐµÐ½Ñ Ðана Ðоне: ÑемÑÐ½Ð°Ñ Ñк подаваÑи заÑвки на конкÑÑÑ Ñа ÑеалÑзÑваÑи пÑоекÑи
– 1 половина Ð´Ð½Ñ Ð´Ð»Ñ Ð¿ÐµÑеможÑÑв
СпеÑиÑÑка запÑÐ¾Ð²Ð°Ð´Ð¶ÐµÐ½Ð½Ñ Ð¿ÑоекÑÑв Ðана Ðоне (ÑкÑ.Ð¼Ð¾Ð²Ð¾Ñ Ð½Ð° оÑÐ½Ð¾Ð²Ñ Ð¼Ð°ÑеÑÑалÑв англÑйÑÑÐºÐ¾Ñ Ð¼Ð¾Ð²Ð¾Ñ)
УпÑавлÑÐ½Ð½Ñ Ð¿ÑоекÑом Ðана Ðоне
ФÑнанÑовий Ð¼ÐµÐ½ÐµÐ´Ð¶Ð¼ÐµÐ½Ñ Ð¿ÑоекÑÑв Ðана Ðоне
– 2 половина Ð´Ð½Ñ Ð´Ð»Ñ Ð¿Ð¾ÑенÑÑйниÑ
ÑÑаÑникÑв конкÑÑÑÑв:
Як пиÑаÑи пÑоекÑÐ½Ñ Ð·Ð°Ñвки (ÑкÑаÑнÑÑÐºÐ¾Ñ Ð¼Ð¾Ð²Ð¾Ñ Ð½Ð° оÑÐ½Ð¾Ð²Ñ Ð¼Ð°ÑеÑÑалÑв англÑйÑÑÐºÐ¾Ñ Ð¼Ð¾Ð²Ð¾Ñ)
ÐÑо ÐапÑÑм Ðана Ðоне
ÐÐ¾Ð´Ð°Ð½Ð½Ñ Ð¿ÑоекÑниÑ
заÑвок
7.11.2017 (вÑвÑоÑок) – ÐÐµÐ½Ñ ÐÑжнаÑÐ¾Ð´Ð½Ð¾Ñ ÐºÑедиÑÐ½Ð¾Ñ Ð¼Ð¾Ð±ÑлÑноÑÑÑ: ÑемÑÐ½Ð°Ñ Ñк гоÑÑваÑи заÑвки на конкÑÑÑ Ñа ÑеалÑзÑваÑи пÑоекÑи
ÐÑо можливоÑÑÑ Ð´Ð»Ñ Ð·Ð°ÐºÐ»Ð°Ð´Ñв виÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи УкÑаÑни
ÐаÑÑоналÑне агенÑÑÑво ÐÑазмÑÑ+ ÐÐµÐ»Ð¸ÐºÐ¾Ñ ÐÑиÑанÑÑ
ÐаÑÑоналÑне агенÑÑÑво ÐÑазмÑÑ+ ÐÑмеÑÑини
ÐоÑвÑд УнÑвеÑÑиÑеÑÑ Ð¿ÑикладниÑ
наÑк з ÐÑлеÑелÑÐ´Ñ (ÐÑмеÑÑина)
ÐоÑвÑд ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑ Ð¡Ð°Ð°ÑÐ»Ð°Ð½Ð´Ñ (ÐÑмеÑÑина)
University of Cadiz (Spain)
ÐоÑвÑд ÐÑвÑвÑÑкого наÑÑоналÑного ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑ ÑÐ¼ÐµÐ½Ñ Ðвана ФÑанка
ÐоÑвÑд ÐТУ “ÐÐД
ÐоÑвÑд СÑмÐУ
Ðажливо ознайомиÑиÑÑ:
ÐÑакÑиÑний довÑдник
Як подаваÑи пÑоекÑÐ½Ñ Ð·Ð°ÑÐ²ÐºÑ Ð½Ð° конкÑÑÑ ÐСÐ
Що поÑÑÑбно Ñа Ñо не поÑÑÑбно ÑобиÑи кÑаÑнам-паÑÑнеÑам пÑд ÑÐ°Ñ Ð¿ÑдгоÑовки пÑоекÑниÑ
заÑвок Ñ Ð²Ð¸ÐºÐ¾Ð½Ð°Ð½Ð½Ñ Ð¿ÑоекÑÑв
ЧаÑÑÑ Ð·Ð°Ð¿Ð¸ÑÐ°Ð½Ð½Ñ Ð²Ñд закладÑв виÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи кÑаÑн-паÑÑнеÑÑв
Tips&Tricks
СпÑвпÑаÑÑ Ð· полÑÑÑкими ÑнÑвеÑÑиÑеÑами
ÐаÑеÑÑали ÐÑжнаÑодного конÑакÑного ÑемÑнаÑÑ (конÑакÑи поÑенÑÑйниÑ
паÑÑнеÑÑв)
7.11.2017 (вÑвÑоÑок) – ЩоÑÑÑна конÑеÑенÑÑÑ Â«ÐвÑопейÑÑка ÑнÑегÑаÑÑÑ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи УкÑаÑни: ÑнноваÑÑйна полÑÑика Ñа ÑÑÑдÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ Ð² конÑекÑÑÑ Ð·Ð°Ð±ÐµÐ·Ð¿ÐµÑÐµÐ½Ð½Ñ ÑкоÑÑÑ»
Ðн-лайн ÑÑанÑлÑÑÑÑ – https://www.youtube.com/watch?v=7gMc5qj8aRc
ÐкадемÑÑ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи
ÐÑÑ Ð¿ÑезенÑаÑÑÑ: http://ihed.org.ua/ua/resursy/konferentsiia.html
ÐаÑеÑÑали ÐаÑÑоналÑÐ½Ð¾Ñ ÐºÐ¾Ð¼Ð°Ð½Ð´Ð¸ екÑпеÑÑÑв з ÑеÑоÑмÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи
8.11.2017 (ÑеÑеда) – ÐÐµÐ½Ñ Ð¿ÐµÑеможÑÑв Ñа виконавÑÑв пÑоекÑÑв ÐÑазмÑÑ+ РозвиÑÐºÑ Ð¿Ð¾ÑенÑÑÐ°Ð»Ñ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи (CBHE): Ñк ÑпÑавлÑÑи Ñа ÑеалÑзовÑваÑи пÑоекÑи
ÐÑезенÑаÑÑÑ:
УпÑавлÑÐ½Ð½Ñ Ð¿ÑоекÑом СÐÐÐ
УпÑавлÑÐ½Ð½Ñ ÐºÐ¾ÑÑами гÑанÑÑ (доÑвÑд ÐÑÑзÑÑ)
Ðам’ÑÑка виконавÑÑм
ÐÐ¿Ð¸Ñ CBHE пÑоекÑÑв (InfoBox)
ÐÑобливоÑÑÑ Ð·Ð°Ð¿ÑÐ¾Ð²Ð°Ð´Ð¶ÐµÐ½Ð½Ñ Ð¿ÑоекÑÑв
Joint Declaration
Time Sheet
Individual Travel report
Budget Expenditure
Working Days per Work Package
Documents overview
Attendance list
ÐиконавÑÑм пÑоекÑÑв в УкÑаÑнÑ
9.11.2017 (ÑеÑвеÑ) – ÐÑжнаÑодний ÐнÑоÑмаÑÑйний Ð´ÐµÐ½Ñ ÐÑогÑами ÐÑазмÑÑ+: РозвиÑок поÑенÑÑÐ°Ð»Ñ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи (CBHE) – Ð½Ð¾Ð²Ñ ÐºÐ¾Ð½ÐºÑÑÑи: Ñо нового?
ÐÑезенÑаÑÑÑ:
ÐÑÑоÑиÑеÑи ÑпÑвпÑаÑÑ Ð½Ð° 2018 Ñ., конÑакÑи Ñодо мандаÑÑв – пÑезенÑаÑÑÑ ÐÑнÑÑÑеÑÑÑва оÑвÑÑи Ñ Ð½Ð°Ñки УкÑаÑни
ÐÑо мÑжнаÑодний вимÑÑ ÐºÐ¾Ð½ÐºÑÑÑÑв
ÐонкÑÑÑ Ð Ð¾Ð·Ð²Ð¸Ñок поÑенÑÑÐ°Ð»Ñ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи – СÐÐÐ
ÐлÑÑнÑи знанÑ
РозвиÑок поÑенÑÑÐ°Ð»Ñ Ð¼Ð¾Ð»Ð¾Ð´Ñ
10.11.2017 (пâÑÑниÑÑ) – ТÑенÑнг Ñодо ÑÑнанÑового менеджменÑÑ Ð¿ÑоекÑÑв з РозвиÑÐºÑ Ð¿Ð¾ÑенÑÑÐ°Ð»Ñ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи
ÐÑезенÑаÑÑÑ Ñа Ñайли:
УпÑавлÑÐ½Ð½Ñ ÐºÐ¾ÑÑами гÑанÑÑ (доÑвÑд ÐÑÑзÑÑ)
Joint Declaration
Time Sheet
Individual Travel report
Budget Expenditure
Working Days per Work Package
Documents overview
Attendance list
ÐиконавÑÑм пÑоекÑÑв в УкÑаÑнÑ
10.11.2017 (пâÑÑниÑÑ) – ÐнÑоÑмаÑÑйний ÐÐµÐ½Ñ Ð· ÑндивÑдÑалÑÐ½Ð¸Ñ Ð¼Ð¾Ð¶Ð»Ð¸Ð²Ð¾ÑÑей в ÑÐ°Ð¼ÐºÐ°Ñ ÐÑогÑами ÐÑазмÑÑ+ Ð´Ð»Ñ ÑÑÑденÑÑв, випÑÑкникÑв, викладаÑÑв Ñа адмÑнÑÑÑÑаÑивного пеÑÑоналÑ
ERASMUS+ Youth. ÐнÑоÑмаÑÑйний ÑенÑÑ Ð² УкÑаÑнÑ
Marie Curie Actions in HORIZON2020
ÐавÑÐ°Ð½Ð½Ñ Ñ Ð¤ÑанÑÑÑ. СÑипендÑÑ Campus France Ð´Ð»Ñ Ð£ÐºÑаÑни
ÐавÑÐ°Ð½Ð½Ñ Ð² ÐÑмеÑÑинÑ. СÑипендÑÑ DAAD Ð´Ð»Ñ Ð£ÐºÑаÑни 2018-2019
ÐавÑÐ°Ð½Ð½Ñ Ð² ÐÑмеÑÑинÑ. University of Bamberg
Erasmus Mundus Masterâs_Student Experience_1
Erasmus Mundus Masterâs_Student Experience_2
ÐодаÑково:
ÐÑо можливоÑÑÑ Ð¾ÑÑÐ¸Ð¼Ð°Ð½Ð½Ñ ÑÑипендÑй на навÑаннÑ, пÑакÑикÑ, ÑÑажÑваннÑ, викладаннÑ, пÑдвиÑÐµÐ½Ð½Ñ ÐºÐ²Ð°Ð»ÑÑÑкаÑÑÑ ÑоÑо
ÐÑÐ½Ð¾Ð²Ð½Ñ ÐºÑоки Ð´Ð»Ñ ÑÑаÑÑÑ Ð² конкÑÑÑаÑ
на ÑÑипендÑÑ Ð·Ð° обмÑном – мÑжнаÑодна кÑедиÑна мобÑлÑнÑÑÑÑ
ÐÑÐ½Ð¾Ð²Ð½Ñ ÐºÑоки Ð´Ð»Ñ ÑÑаÑÑÑ Ð² конкÑÑÑаÑ
на ÑÑипендÑÑ Ð½Ð° магÑÑÑÑаÑÑÑÑ – Erasmus Mundus Joint Master Degrees
ЧаÑÑÑ Ð·Ð°Ð¿Ð¸ÑÐ°Ð½Ð½Ñ Ð¿Ñо ÐÑазмÑÑ+ Ð´Ð»Ñ ÑÑÑденÑÑв Ñа пÑаÑÑвникÑв
ÐÑакÑиÑÐ½Ñ ÑекомендаÑÑÑ Ð´Ð»Ñ ÑÑÑденÑÑв до пÑдгоÑовки Угоди на навÑаннÑ
ÐнÑÑ ÑÑипендÑÑ Ð´ÐµÑжав-ÑленÑв ÐС
ÐнайдÑÑÑ ÑÐ¾Ð±Ñ ÑÑипендÑÑ